Baca posting terkini. Sila skrol ke bawah.

Imej dicelup dari Harakahdaily.net

Parasit Ketiga

on Tuesday, June 23, 2009


Salam dunia.

Orang yang berada dalam bulatan pada gambar di atas ini tergolong juga dalam Parasit. Bukan yang lelaki itu, tetapi perempuan (muslimat?) yang berhimpit mesra di sebelahnya. Semua kenal dia bukan? Beliau adalah YB Dr. Siti Mariah Mahmud, Ahli Parlimen Kota Raja. Beliau merupakan Ketua Penerangan Muslimat PAS Pusat yang dilantik secara ehsan.

Tak perlu saya mengulas lebih lanjut mengenai parasit ini. Gambar di atas boleh menjelaskan mengenai perjuangan, fikrah, dan segalanya. Gambar ini saya terjumpa di sini. Sesekali, saya terasa macam gambar ini telah diedit. Tapi jangan risau, untuk merungkaikan persoalan ini baik tuan-puan tanya sahaja di blog asal saya ambil gambar itu, atau lebih afdhal lagi jika tuan-puan menghubungi beliau sendiri di talian ini: 019-2361 889.


Pssttt: Apa komen JAIS ya?

7 comments:

Anonymous said...

ngapa tak tangkap basah saja, dakwa mahkamh syariah. ..... saksi pulak ramai dalam gambar tu + jurukamera. kalu mclup tak dakwa nanti dituduh subahat pulk..berdosakan.
Klu tak berani dakwa ... memfitnah wanita2 soleh dgn amalan keji/ gelaran buruk2 atau memberi persaksian palsu ... tu... salah satu DOSA BESAR ... ..macamle mcelup ni nak popularkan budaya poltik Amno je..

anti-parasit ---> said...

Salam dunia.

Sila baca PENGAKUAN YB Dr. Mariah sendiri di http://muktamarpas.blogspot.com/2009/06/benarkah-ini-muslimat-pas.html

Anonymous said...

mengapa marah marah....
bila mariah kata pres nak gabung dengan umno kenapa tak minta bukti kesahihan berita...
tapi yang bergambar dikata kan memfitnah pulak..pastu mariah ngaku lak tu dia memeang buat benda tu...
kalau sedar solehh tak akan bua tmacam tu....

Anonymous said...

Lagi satu penulis blog tidak bermaruah....jika blog dari org UMNO tidak kisah krn mmg jiwa mrk busuk, tp ini dari ahli pas, berjawatan, petugas....dan banned komen pembaca...bertaubatlah....jika benci sgt individu2 dlm PAS, anda keluar saja PAS dan masuk UMNO, seratus blog pun anda boleh buat!!!

Anonymous said...

Ni adil namanya. Kita time umno buat salah, bising-bising. orang kita yang 'degil' kepala batu buat salah, nak bela-bela. Bila diorang kutuk presiden kita sampuk sekali. Bila mariah buat salah 'terang-terang' nak dibela juga. Ni la perangai ardogan.

Anonymous said...

Betul juga... memang aku hairan, geng-geng ni, bila presiden 'didakwa bersalah', diorang duk sibuk bising dan panjang-panjangkan... tapi bila mariah bergambar terang-terangan, diorang tak bising pula. Sepatutnya, bila mariah buat salah 'terang-terang' diorang bela, maka sepatutnya juga bila presiden 'dikatakan buat salah' juga sepatutnya mereka bela. Tapi sebaliknya, bila mariah terang-terang buat salah, mereka terang-terang takwil dan bela. Tapi bila presiden 'difitnah' buat salah, mereka yang duk sibuk panjang-panjang dan hentam sekali.

mz said...

hahaha..
bagus. telanjangkan semuanya...
biar pas berpecah belah...
bagus puak2 pas ni..
tak habis2 dengki sesama sendiri.
aku@umno amat suka...
patut pon pas memang 65 undi jer kat MU, sebab penyokong2nya dah berkelahi sesama snedirik..
bagus... buat lagi teruk dr ini....lagi bagus...bg aje umno perintah selamnya kat malaysia ni..ahahahaa..

Post a Comment